مصاحبه‌

شرط استفاده ما از مواد اولیه وارداتی کیفیت آنها است

حسین صلواتی مدیر عامل شرکت بسته بندی اصفهان پک شرط استفاده از مواد اولیه وارداتی را کیفیت آنها دانست زیرا اولویت این شرکت رضایت مشتریان است.

به گزارش آب و انرژی، شرکت ماشین های صنعتی اصفهان حدود 50 سال است که در حوزه تولید ماشین آلات بسته بندی نهایی شروع به فعالیت کرده است. در ابتدا فعالیت این شرکت در زمینه تولید دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه، فراوری خرما، شستشوی خرما و بسته بندی خرما بوده است و این اواخر نیز انواع دستگاه های شیرینگ و شیرینگ هود، استرج رپر و انواع پالت های چیدمان محصول( پارتزین، صفحه ای و یا روباتیک )را طراحی و تولید می کند.

دستگاه های استرج هود و شیرینگ هود از دستگاه های جدیدی است که این شرکت شروع به تولید آن کرده است که در حوزه لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت سعی در رفع احتیاجات بسته بندی نهایی کشور دارد.

آیا دستگاه های تولید شده  100 درصد بومی هستند؟

صلواتی گفت: این دستگاه ها 100 درصد ایرانیزه شده نیستند زیرا تجهیزات مورد استفاده شرکت از لحاظ فراوری در ایران وجود ندارند و شرط استفاده ما از مواد اولیه وارداتی کیفیت آنها است زیرا رضایت مشتری برای شرکت ما بسیار مهم است و کیفیت باعث می شود مشتریان نیاز به کمترین خدمات فروش را داشته باشند.

آیا نحوه تولید این محصولات به طبیعت آسیب می زند؟

مدیرعامل بسته بندی اصفهان ادامه داد: شرکت ما عمدتا ماشین آلات تولید می کند و ضایعاتی که به طبیعت آسیب بزند ندارد اما از لحاظ مواد مصرفی که این دستگاه ها ضایعاتی تولید می کنند که اگر در چرخه بازیافت قرار نگیرد به طبیعت آسیب می زند اما جای نگرانی نیست زیرا شرکت هایی در ایران هستند که در زمینه بازیافت فعالیت می کنند و مواد بازیافت شده مجدد به چرخه تولید باز می گردد.

با چه برندها و شرکت هایی همکاری دارید؟

او بیان کرد: شرکت های بزرگ در گروه های مختلف مانند نفت، گاز، پتروشیمی، مواد غذایی، صنعت ساختمان، تاسیسات برودتی و حرارتی، نساجی و… که نیاز به بسته بندی نهایی دارند با ما همکاری دارند.

صادرات و واردات این شرکت به چه شکل هست؟

صلواتی تشریح کرد: صادرات و واردات تا حدودی وجود دارد اما به دلیل چالشها و مشکلاتی که وجود دارد نمی شود از آن استفاده کرد به همین دلیل با واسطه ها و بازرگانانی که در خارج از ایران وجود دارد و موانع و بروکراسی که وجود دارد از لحاظ کاغذی موضوع حل شده است اما در واقع کاررا سخت تر کرده اند تمایل به همکاری با واسطه ها هستیم.

او گفت: البته این واسطه ها می توانند روابطی که بین کشورها وجود دارد را تخریب کنند برای مثال در صنعت خودرو سازی یک سری واسطه ها سود خود را اولویت قرار دادند و کشوری مانند عراق حاضر به خرید از ایران نیست و از کشورهای دیگر حتی گران تر خریداری می کند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا