آب و برقاخبار

کارنامه اجرایی و مدیریتی وزیر پیشنهادی نیرو درخشان است

موسی احمدی در جلسه علنی نوبت عصرامروز -چهارشنبه-در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی نیرو گفت: محرابیان دارای کارنامه اجرایی و مدیریتی درخشانی دارد،  شخصیتی است که در دو مرحله از مجلس را اعتماد گرفته است و امروز برای سومین بار برای وزارت انتخاب خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون انرژی گفت: محرابیان وزیر صنایع و معادن و دستیار ویژه رییس مجمهور و مجری طرح مهر ماندگار است، آن‌هایی که در بحث سابقه مدیریتی این شخصیت سخن می‌گویند توجه کنند وی ۹۰۰ طرح و پروژه اثرگذار را به اتمام رسانده است.

نماینده عسلویه با اشاره به کارنامه وزیر پیشنهادی نیرو در حوزه سد سازی گفت:در زمان تصدی محرابیان ۳۸ سد به اتمام رسید و باعث شد حجم مخازن آب از ۴۲ میلیارد مترمکعب به ۵۳ میلیارد مترمکعب برسد. علاوه بر این وی توانست ۱۲ شبکه فاضلاب کشور را به اتمام برساند که باعث شد پوشش شبکه  فاضلاب کشور از ۲۲ میلیون نفر به ۲۴ میلیون نفر برسد.

عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه سوابق محرابیان گویای تعامل مناسب او با نمایندگان است و از شاخص‌های خوبی در این زمینه برخوردار است، اظهار داشت: مشکلات امروز آب و برق نیازمند فردی جهادی و انقلابی است که صاحب برنامه، ایده، ابتکار، خلاقیت، به همراه دانش و تخصص باشد.

نماینده عسلویه اضافه کرد: در برنامه‌های محرابیان استفاده از ظرفیت های دریای خلیج فارس وجود دارد و امروز ساحل نشینان فارس چشم انتظار اقدام منطقی وی در استفاده از آب شیرین‌کن هستند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا