آب و برقاخبار

۹۷.۵ درصد جمعیت روستایی استان تهران از گاز بهره مند هستند

شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی روز شنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، اظهار کرد: از مجموع پروژه‌های گازرسانی انجام شده در سال ۹۹، تعداد ۲۰ روستا به مرحله بهره‌برداری رسیده و در ۳۵ روستا پروژه های گازرسانی در حال اجرا است.

وی افزود: شرکت گاز استان تهران در سال ۹۹، نسبت به انجام ۴۶۳ کیلومتر شبکه‌گذاری و توزیع، ۱۲ هزار و ۶۳۶ مورد نصب انشعابات شهری و روستایی و ۱۲۴ هزار و ۱۸۶ پذیرش اشتراک، اقدام کرد.

توکلی با بیان اینکه این شرکت با تکیه بر شعار گازرسانی ایمن، پاک، مستمر و بهره‌ور، پاسخگوی نیازهای مشترکان است، گفت: با ارائه سریع‌ترین و مناسب‌ترین خدمات، به این شعار جامه عمل پوشاندیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: استفاده از وبینار در بستر کاملاً بومی برای نخستین بار در شرکت‌های گاز استانی، به صفر رساندن نشتی‌های زیرزمینی و فوقانی، استفاده از روش کامپوزیت برای تعمیر و استحکام‌دهی به خطوط لوله گاز، تولید مرکاپتان با مشخصات جدید برای اولین بار در کشور، برخی از مهم‌ترین اقدامات شرکت در سال گذشته بود.

توکلی، خاطرنشان کرد: همچنین اجرای پروژه مدیریت استعداد و توانمندسازی فردی و سازمانی برای اولین بار در شرکت ملی گاز ایران، تهیه کتاب مجموعه سؤالات فنی و عملیاتی حوزه گازرسانی برای اولین بار در کشور و افزایش ضریب اطمینان شبکه گاز در قالب طرح مقاوم‌سازی، از دیگر موارد مهمی بود که از سوی شرکت گاز استان تهران در سال گذشته صورت گرفت.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا