اخباراختصاصیپتروشیمی

«توتال انرژی» خوراک پتروشیمی تولیدی از زباله های پلاستیکی را به پلیمرهای دایره ای تبدیل می کند

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری آب و انرژی، شرکت «توتال انرژی»، خوراک پتروشیمی تولیدی از زباله های پلاستیکی را، در کارخانه پلی پروپیلن خود در لاپورت تگزاس، به پلیمرهای دایره ای تبدیل کرده است. کارخانه لاپورت، یکی از بزرگترین سایت های پلی پروپیلن در جهان، پلیمرهای دارای گواهی پایداری مناسب را برای طیف وسیعی از حوزه ها، از جمله بسته بندی مواد غذایی، تولید خواهد کرد.

خوراک پتروشیمی توسط مرکز بازیافت پیشرفته دارای گواهینامه  ISCC+«انرژی امید جدید» در تایلر تگزاس تهیه شد. این خوراک پتروشیمی براساس یک سرمایه گذاری مشترک بین تاسیسات پتروشیمی  BASF «BTP» و «توتال انرژی» مستقر در پورت آرتور، قبل از تبدیل شدن به پلیمرهای دایره ای در کارخانه پلی پروپیلن «توتال انرژی»، در تاسیسات «BTP» به مونومر تبدیل شد.

«توتال انرژی» و «انرژی امید جدید» همچنین قراردادی چند ساله امضا کرده اند که بر اساس آن «انرژی امید جدید» خوراک پتروشیمی ساخته شده از پلاستیک را برای تولید پلیمرهای بازیافتی به «توتال انرژی» عرضه خواهد کرد. «انرژی امید جدید» از یک فناوری تجزیه در اثر حرارت که با همکاری تکنولوژی لوموس توسعه یافته است، برای پردازش و تبدیل زباله های پلاستیکی مخلوط استفاده می کند که در غیر این صورت، دفن یا سوزانده می شوند.

هدر توماس، معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: پس از اروپا، اولین تولید پلیمرهای دایره‌ای از بازیافت پیشرفته زباله در ایالات متحده، گامی رو به جلو در تعهد ما درخصوص پاسخگویی به تقاضای فزاینده بازار جهانی برای پلاستیک‌های نوآورانه‌تر و پایدارتر و همچنین در جاه‌طلبی ما برای تولید یک میلیون تن پلیمرهای دایره ای تا سال 2030 است.

Rusty Combs، مدیرعامل «انرژی امید جدید» اظهار کرد: از شراکت با توتال انرژی در راستای تلاش متقابل خود برای تبدیل پلاستیک به دنیای پاک تر هیجان زده ایم.” “این قرارداد تامین، گام مهمی در جهت دستیابی به هدف «انرژی امید جدید» برای ایجاد پروژه‌های پیرولیز در مقیاسی است که عملکرد بازیافت پلاستیک در کشور را بهبود می‌بخشد. به خاطر اعتمادی که توتال انرژی به تیم و فناوری قوی ما دارد، مفتخریم.

دکمه بازگشت به بالا