اخبارپتروشیمی

مدیرعامل جدید پتروشیمی جم منصوب شد

به نقل از پایگاه خبری آب و انرژی ، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری، در حکمی دکتر محمدهاشم نجفی اردکانی از مدیران جوان را به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی جم منصوب کرد.

در این جلسه که برگزار گردید جناب آقای دکتر محمد هاشم نجفی اردکانی بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی و از زحمات جناب آقای  مهندس پورچرمی مدیرعامل پیشین شرکت پلیمرپادجم در طول تصدی مسئولیت تقدیربعمل آمد.

شایان ذکر است با توجه به اهمیت ویژه و حساس پروژه تولید ABS /RUBBER در منطقه و قبول این مسئولیت از سوی شرکت توسعه پلیمر پاد جم، جلسه مذکور با حضور فرماندار محترم شهرستان عسلویه، معاونت محترم سیاسی فرماندار و فرماندهی ناحیه سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه برگزار گردید.

جناب آقای دکتر نجفی، مدیرعامل محترم شرکت توسعه پادجم طی سخنانی اظهار داشتند با امیدواری بسیار زیادی به آینده این شرکت نگاه می کنیم و با ارائه برنامه ها و بهره گیری از رهنمودهای ابلاغی، روند اجرایی و حرکتی شرکت رو به جلو بوده و قطعاً در سایه کمک، تلاش و همیاری همه عزیزان تلاشگر این مجموعه و حمایت و همراهی مدیران بالادستی،هرچه سریعتر شاهد به ثمر رسیدن پروژه ABS/RUBBER پلیمر پادجم و تکمیل زنجیره ارزش و توسعه سبد محصولات مجتمع پتروشیمی جم و صنعت پتروشیمی کشورباشیم.

لازم به ذکر است پروژه ABS/Rubber شـرکت توسـعه پلیمـر پاد جم یکی از شرکت های زیر مجموعه پتروشیمی جم در منطقـه ویـژه اقتصـادی انـرژی پارس واقـع در بنـدر عسـلویه در زمینـی بـه مسـاحت ۱۵ هکتـار، بـا ظرفیـت تولیـد 200.000 متریـک تـن ABS در سـال و 60.000 متریـک تـن Rubber می باشد.

دکمه بازگشت به بالا