نفت و گاز

تقدیر مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان از کارکنان فداکار

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از کارکنان فداکار این شرکت برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست و رفع نشتی خط لوله نفتی در آزادگان جنوبی قدردانی کرد.

به گزارش  آب و انرژی و به نقل از شانا، عبدالله عذاری‌اهوازی در نشست با کارکنان این شرکت که در رفع نشتی خطوط لوله نفتی آزادگان‌ جنوبی مانع از آلودگی‌ محیط زیست و اعمال خسارت به شرکت شدند، تجلیل کرد.

او این اقدام آن‌ها را قابل تجلیل دانست و وضع مثبت تولید نفت اروندان را ماحصل تلاش همه کارکنان در تمامی بخش‌ها برشمرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان این اقدام ارزنده را نتیجه تلاش همه بخش‌ها از جمله واحدهای تعمیرات خطوط لوله، تعمیرات مکانیک، حراست، اچ‌اس‌ئی، ترابری و خدمات پشتیبانی و نظایر آن دانست.

عذاری‌اهوازی به اهمیت نیروی انسانی در پیشبرد اهداف شرکت اشاره کرد و گفت: ارزشمندترین دارایی هر سازمانی نیروی انسانی آن است. موفقیت‌های شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه تولید و حفظ محیط زیست، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان پرتلاش این شرکت است.

او افزود: ما به‌عنوان مدیر وظیفه داریم از این سرمایه عظیم به بهترین نحو ممکن محافظت کنیم و با ایجاد انگیزه و فراهم کردن امکانات لازم، زمینه رشد و توسعه آن‌ها را فراهم آوریم.

در دیداری صمیمانه با کارگران فداکاری که از وقوع آلودگی زیست‌محیطی جلوگیری کردند، عذاری اهوازی به صحبت‌ها و خواسته‌های آنان گوش داد. این کارگران زحمتکش خواستار پرداخت به‌موقع حقوق و مزایا، افزایش رفاهیات و تأمین البسه ایمنی مناسب شدند.

کارگران با ابراز خرسندی از این تجلیل، از حمایت‌های مدیرعامل، مدیریت منطقه آزادگان و جفیر و دیگر مسئولان شرکت تشکر و قدردانی کردند، همچنین به بیان جزئیات حادثه و چگونگی رفع مشکل پرداختند و تحولات مثبت سال‌های اخیر در زمینه کار، حقوق و سایر مسائل را ستودنی دانستند.

در پایان این دیدار، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اهدای هدایایی از تلاش‌های ارزنده این کارکنان تجلیل کرد. کارگران نیز ضمن ابراز امیدواری، خواستار تداوم این حمایت‌ها از سوی مدیران شدند.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا