اخبار

دکتر مسعود پزشکیان نهمین رئیس‌جمهور ایران شد

دکتر مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آراء در دومین مرحله از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، انتخاب شد.

با قلبی سرشار از افتخار و امید، این پیروزی بزرگ و شکوهمند را که با حضور پررنگ و حماسی مردم عزیز و سرافراز کشور در انتخابات ریاست جمهوری به دست آمد، به همگان تبریک عرض می‌نمائيم. انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب، نمایانگر اعتماد و امید جامعه به آینده‌ای روشن و پربار برای کشور عزیزمان است.
حضور گسترده مردم در این انتخابات، نشان‌دهنده عزم و اراده‌ای استوار برای تغییر و بهبود شرایط اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی کشور است. این مشارکت همدلانه و گسترده، پیامی قوی و واضح به جهان مخابره کرد که مردم ایران، متحد و مصمم در مسیر پیشرفت و توسعه گام برمی‌دارند.
دکتر پزشکیان، با تجربه‌ای گران‌بها و تخصص علمی برجسته، برنامه‌هایی جامع و عملی برای بهبود وضعیت اقتصادی، رفع تحریم‌های ناعادلانه و تقویت روابط بین‌المللی کشور در دست دارد. با اطمینان و همدلی شما مردم عزیز، می‌توانیم گام‌های مؤثری در جهت تحقق این اهداف بزرگ برداریم و روزهای روشن و امیدبخشی را برای ایران عزیزمان رقم بزنیم.
این پیروزی، سرآغازی است بر فصلی جدید از تلاش و همبستگی برای ساختن آینده‌ای درخشان و پایدار. از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را در این مسیر یاری دهد و به دکتر پزشکیان و تیم او توفیق خدمت صادقانه به مردم عزیز ایران را عنایت فرماید.

با احترام،
هیئت تحریریه
پایگاه خبری آب‌وانرژی

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا