اخبارانتخابات

تغییر به نفع مردم از صندوق رأی رقم می‌خورد

به نقل از پایگاه خبری آب و انرژی ، در بیانیه ۴۶۴ تن از مدیران مسئول رسانه های کشور عنوان شد که تغییر به نفع مردم از درون و از رهگذر صندوق رأی رقم می‌خورد.

 به گزارش آب و انرژی ، متن بیانیه ۴۶۴ تن از مدیران مسئول رسانه‌های کشور در دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

ملت شریف ایران، مخاطبان فهیم و دوراندیش رسانه

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار داریم و بر آنیم که رسانه به‌عنوان عنصر آگاهی‌بخش جامعه، هم در دعوت آحاد ملت به مشارکت در انتخابات به‌عنوان عامل وحدت‌بخش ملی و مؤلفه قدرت آفرین مردم‌سالاری دینی و هم در ارتقای کیفیت مشارکت آگاهانه، سهم و نقشی بی‌بدیل دارد.

به‌رغم وجود کاستی‌ها و نارسایی‌ها در کشور عزیزمان ایران و اذعان جامعه رسانه‌ای به آن، بر این باوریم که رسانه همواره وظیفه دارد با درک مفهوم خیر جمعی و احساس تعلق به میهن، ملت و آیین و آرمان جامعه اسلامی به طرح مسائل و مشکلات کشور و نیز سنجش، تحلیل و ارائه راه‌حل برای آنها مبادرت ورزد و درصدد کاهش دغدغه‌های مردم و کمک به بهبود شرایط بر آید.

همچنین این حقیقت را که اصلاحات و اعمال هر گونه تغییر به نفع مردم ایران از رهگذر صندوق رأی می‌گذرد، عمیقاً باور داشته و تأکید داریم که اصلاح عیوب اداره کشور و رفع مشکلات، لزوماً ازطریق ملت ایران و در پیوند با صندوق‌های رأی معنا می‌یابد.

با چنین انگاره‌ای، تلاش رسانه‌های بیگانه در تخریب مبانی جمهوریت و اسلامیت و تحریف مطالبات واقعی ملت ایران را که ملتی مستقل و دارای قدرت تشخیص است، به صواب و صلاح جامعه ایرانی نمی‌دانیم.

معتقدیم رسانه‌هایی که بودجه، خط‌مشی و رویکرد آنها از سوی قدرت‌های خارجی تعیین می‌شود، نسبتی با تاریخ، تمدن و منافع ملی ایران عزیز نداشته و همچنان که در بزنگاه‌ها و مقاطع حساس، ضمن همدستی با دشمنان ایران، رویاروی ملت ما ایستاده و خواستار تشدید تحریم‌های غیرقانونی و حتی حمله نظامی بیگانگان به کشور شده‌اند، صلاحیت سخنگویی ملت ایران را ندارند.

ما اهالی رسانه همچون بسیاری از آحاد ملت، انتقادات گوناگونی به وضعیت کنونی کشور داریم و رفع کاستی‌ها و نارسایی‌های موجود را نیز از حقوق مسلم ملت می‌دانیم، اما راه‌حل مشکلات را در بیرون از مرزها جست‌وجو نکرده، بلکه آن را در درون این زادوبوم و در نزد نخبگان، کارشناسان و اصلاح گرانی می‌دانیم که دل در گرو ایران و اسلام دارند.

از این‌ رو در عین تلاش مستمر توأم با صداقت و احساس مسئولیت برای انعکاس صدای مردم و دفاع از حقوق آنان، دست رد بر سینه نامحرم زده و از دشمنانی که در سودای تجزیه و تضعیف میهن اسلامی و خدشه بر تمامیت ارضی ایرانند، تبری می‌جوییم.

دکمه بازگشت به بالا