اخبارانتخابات

۸ توصیه مهم رهبر انقلاب درباره انتخابات

به نقل از پایگاه خبری آب و انرژی، هزاران نفر از مردم کرمان و خوزستان با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، فضای دیدار مردمی با رهبر انقلاب را بسیار صمیمی و به یادماندنی توصیف کرد و گفت: حضرت آقا تعابیر ویژه‌ای در مورد خوزستان به کار بردند و فرمودند که این استان در بیش از یک قرن اخیر، پرچمدار و مهمترین مرکز مقاومت مردم مقابل بیگانگان بوده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات گفت: رهبر انقلاب بر مشارکت پرشور تاکیدات ویژه ای داشتند و فرمودند که انتخابات پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می‌شود، وحدت ملی و حضور پر قدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می‌آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت هم زمینه‌ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت چهار مولفه مورد تاکید رهبر انقلاب درباره انتخابات است و باید بدانیم که جمهوریت، جمهوری اسلامی بستگی به حضور مردم دارد و مردم سالاری به معنی واقعی با حضور مردم در انتخابات شکل می‌گیرد.

حضرت آقا در مورد تبلیغات نامزدهای انتخاباتی هم تاکید داشتند که تبلیغات نامزدهای انتخاباتی با رویکرد مثبت باشد و از نظریات اقشار مختلف مردم استفاده شود. جوانان و پیشکسوتان برنامه‌های خود را ارائه دهند و وعده‌های غیرقابل تحقق ندهند و به جریانات سیاسی هم توصیه کردند به جای تخریب برنامه‌های خود را ارائه دهند و از سیاهنمایی پرهیز کنند.

در جریان این دیدار رهبر معظم انقلاب توصیه‌هایی را در خصوص انتخابات کردند که در اینفوگرافیک زیر مشاهده می‌کنید:

رهبر انقلاب: انتخابات پایه تحول و راه‌حل مشکلات است /اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف تشکیل می شود.

 

دکمه بازگشت به بالا